24.1.15

På M:s begäran

Malin tycker jag är tråkig som inte bloggar så här gör jag nu som hon vill. Bloggar.

JEE!

Har varit i Helsingborg och Paris 1 vecka och ätit gott, umgåtts med Sara, talat franska, haft magsjuka, gått sönder mina fötter, förgiftat mina skor med fotsvett... :* Sånt... Igår kom jag hem niotiden på kvällen och åt potatismos med köttbullar. Det åt jag även till morgonmål idag. Gott. Är ganska trött och snurrig i huvudet och vet knappt mitt eget namn för tillfället. Jag tar tag i mitt nya liv nu, har köpt mänskligt smink och ett basplagg. Något jag förknippar med att börja om sitt liv. Haha. Nej, men ville liksom att allting för en gångs skull skulle fungera från början.

Nu tar jag och möglar lite framför tetris innan jag somnar. That jetlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar