10.4.15

Jag måste bli en bättre människa

Jag funderar hela tiden över hur jag beter mig. Jag är: snäll, rolig, kreativ. Ja. Men även lättirriterad, negativ, mumlar, underlig, vill gärna vara ifred (enstöring/enhörning), är inte en typisk ungdom från det här århundradet (vill helst ha blommiga gardiner och färggranna vattenkannor samt ett eget trädgårdsland), jag har svårt att vara social med vissa människor osv. Men. Men. Jag vet åtminstone om mina egna brister. Vik tig t. Hatar när människor inte kan be om ursäkt eller medge att de inte beter sig okej!!! Man blir så trött på det där skitet. "Jag är stolt och gör inget fel så även om jag misshandlar dig får du skylla dig själv". Like wtf man?

Nu önskar jag lite förändring i mitt liv. Ni vet att bloggen lider. Den lider big time. Skall byta bloggportal och börja om när jag kommer hem från England. Lite svårt att göra ett bajs här:) har bara tfn i användning och jag lovar och svär. Det skulle bli kaos. Kaos. Om jag gjorde bloggdesign på Samsung, då skulle nog bloggen lida ännu mer. Haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar