29.12.14

Feelgood-blogg


Ett svårt år har det absolut vart. Jag har varit hemskt svag och sorgsen och nedstämd. Många människor gjorde mig ledsen och jag krossades helt totalt i slutet av sommaren. Jag var riktigt ledsen fast kanske ingen visste det. Som jag skrivit tidigare är jag väldigt känslig och känner att jag är orsaken till världens alla nackdelar då jag får skäll. Så jag mådde väldigt dåligt i slutet av sommaren eftersom jag blev tillsagd om hur fel allt jag gjort var. Juli, augusti. Det blev bättre då jag började jobba och var med människor som inte ville mig illa eller bara tänkte på sig själva. Och i princip börjar mitt väldigt sega inre släppa ilskan och alla de saker jag önskar att jag skulle ha sagt till människor. Äntligen börjar det släppa. Så ett 2015 kommer lämpligt. Och jag tänker verkligen ha en nystart för nu känns det som att den behövs mer än någonsin. Jag måste få igång träning och bättre matvanor för hälsans skull och jag måste börja se till att inte må dåligt över jobb, människor, stress. Jag funderar på att börja om den här bloggen också helt på nytt. Det är så skönt att skriva och jag får ont i fingrarna av att göra det på papper. Men jag byter genre. Från personligt till bara fantastiska bilder med känsla.

Så välkomna nya Julia De Foto. En brafiilis-blogg.

1 kommentar:

  1. jee! e du tillbaka? jag har helt missat eftersom jag nu först, första gången på över en månad, loggar in på min egen.

    SvaraRadera