13.3.15

Laiffi

Livet kom emellan. Jag bor knappt hemma nåmer och springer runt som en stucken gris utan paus. Senast jag satt vid min dator var mer än två dygn sedan och att det ganska ofta är på det viiiset blir tungt i kroppen. Jag sover ofta hos min karl och då kan det lätt bli att jag är tre nätter i sträck borta hemifrån. Det är jobbigt.

Igår kom jag hem från en djävla bra dag i Hesa med Stina. Så roligt att se henne. Och så soligt i Helsingfors. Och så vackert. Vill bo där nu, vaaat. Vill traska omkring vid stranden vid Brunnsparken och ta en kopp iskaffe (som jag gjorde) vid Café Ursula. Tyvärr var det så dyrt att jag inte kommer att äta mat på tre veckor. Men iskaffet var makalöst gott och svalkade mig eftersom jag hade hett och var tvungen att ta av mig jackan trots att vi var på terrassen (vårtecken! vårtecken! vårtecken!). Nu väntar jag på Hakki för att arbeta lite med det material jag har och sedan fixar jag min cykel för att hänga med mannen. Ok, mo!

Lite bilder från veckoslutet:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar