4.4.15

En lååång frånvaro

Hejsan, idag är det ingen röd dag men ändå ledigt. Gillar. Jag har varit väldigt upptagen av jobb och att äta (jepp) och inte klarat av pressen att skriva blogginlägg som inte handlar om "idag har varit bra, okej gonatt". Allt jag försökt skriva har blivit ett ointressant virrvarr. Så nu tänkte jag meddela att aim bäck och aim ölaijv, ok!

Jag jobbar på Hakki Design-filmen och har skitit i mitt träningsprogram, IGEN, och försöker hitta New York-livsstilen jag pratade om senast. Ja, sådant där identitetskrisgrejs. Nästa vecka drar jag till England och stannar i tio dar hurra hurra. Idag blir det loppis eftersom jag måste hitta lite najs kläder som kostar ca ingenting och dessutom behöver jag lite rekvisita för att inreda på Fabbes. Ja, sånt. Men vi märker ju redan i det här comeback-inlägget att jag inte har nåt att skriva om. Too much nothing-to-do and no pictures. Skall fota aktivt idag, hörs sen, bajbaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar