28.3.15

Earth Hour

Firar Earth Hour med att i mörker datanörda mig efter ett lass med banan och jordnötskräm. Idag hade vi brunch på Fabbes Café. Det var galet bråttom. Och minst lika roligt! Har jobbat ganska mycket på sistone och därav mindre tid och ork för blogg och träning. Tyckte jag var rolig då jag lade upp en totalsvart bild på Instagram med bildtexten "Earth Hour". Earth Hour = totalmörker. Hur mår alla då? Jag mår rätt bra. Filosoferar som alltid över valen jag gjort i livet och är stolt över alla de svåra val jag gjort som varit ett måste och som jag tagit mig igenom trots att människor skällt ut mig. Jaja, same old same old. Funderar även över hur jag skall ännu mer tillämpa New York-livet i Åbo. Ni vet, läs min blogg och ni blir inte längre förvånade över dessa underliga meningar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar