9.2.15

Evolutionen Julia


Hej trollungar. Idag vill jag tacka er för att jag fick så mycket uppmärksamhet för mitt inlägg om IG :) Tack.

Här på bilden ser ni mig. Och nu vill jag berätta hurdan jag blivit på sistone:

- en riktig lipsill. Herre gud! Jag gråter för minsta lilla vackra sak på TV och förra veckan grät jag åt en FB-status. Speciellt gråter jag åt Extreme Weight Loss-programmet. Vad i..
- vegetarian. HJÄLP. Nånej, men köttet liksom lyser med sin frånvaro på mina tallrikar, MEAT WHERE ARE YOU?!
- en promenerare. Jag bara går och går för att jag inte kan lägga trettio euro på busskort i månaden även om jag kan lägga samma mängd på avokado.
- en golvliggare. Jodå, min säng är ju sönder så bor på golvet.
- en diskare. VA? Jag diskar nuförtiden genast efter mig. Det här har aldrig hänt förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar