9.2.15

Powerwalk

Nej nej. Jag är inte klädd såhär när jag powerwalkar. Jag är klädd i tre lager leggings och ännu mer tröjor samt en halsduk upp över ögonbrynen och mössan ner över näsan. Jag ser alltså inte då jag går. Det är väl helt okej eftersom jag bara behöver följa hjärtat. Lol, natt. Nåväl, jag hade inte andra bilder på fötter som går. Mitt inlägg är dock inte ett textkompetenssvar om en bild. Ni vet, när man måste analysera en bild och konstatera att den var stor och färggrann och att den där ena stenen i ena hörnet kanske symboliserade Europas historia (typiskt svammel lärarna präntade i oss). Jag tror jag aldrig riktigt lärde mig vad textkompetens innebar. Och jag tror att jag aldrig lidit av det heller.

OKEJ OKEJ. Jag vill alltså dela med mig av min Spotify-lista "Powerwalk" (klassiskt) som jag lyssnar på då jag... powerwalkar. Jag tycker själv att jag är centrum av en musikvideo då jag promenerar i takt med Bad Gal RiRi och Kapten Röd. LYSSNA PÅ DEN HÄR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar