15.2.15

Sockerråtta

Heeeej! Hoppas vändagen gick fint, jag åt min lax och firade kvällen ensam. Haha tragic. Hela gårdagen ville jag ha något sött och jag grymtade och vandrade runt i cirklar då jag inte kunde göra det. Jag går verkligen runt i cirklar bokstavligen då jag funderar på något. Oberoende, jag åt inte sött.

När man klarat av en längre period än två veckor av att äta hälsosamt och träna, så bara behöver man inte socker mer. Kommer sötsuget är det lätt att skjuta undan det och för varke gång man skjuter undan det, desto starkare blir man. Det är fascinerande. Visserlugen har jag två dagar under de senaate tre träningsveckorna ätit sött, men jämfört med förut då detta var varje dag, så känner jag redan skillnad. Jag blir ibland t.o.m äcklad av tanken på bakelser. Bara så ni vet. Jag trodde jag var ett obotligt sockermonster men jag var inte. Så alla som inte ser något hopp då de vill bli av med sockersuget: kämpa er igenom de två första veckorna så ser ni sedan att det bara blir lättare.


En dag då jag var tvungen att visa till mannen att jag hade träningskläder på mig. Nya skor btw.. bäst i världen.


En orsak till att jag inte vill ha socker: saltig mat kan vara god.


Det här är inte så intressant längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar