24.2.15

Utmaning

Jag blev utmanad av Silje och Kajsa och Victoria. Bra saker om mig själv.

Fem saker jag är bra på

1. Att förstå andra människor. De här människorna kanske inte ens märker det och jag kanske inte ens beter mig som att jag skulle förstå men jag gör det. Biliv mi.
2. Att skapa saker och ting: filmer, mat, inredning, texter, händelser....
3. Att skämta om mig själv och inte ta mig själv för seriöst.
4. Att vara någons flickvän hahaha. Hoppas du inte läser det här.
5. Att få andra att skratta.

Fem saker jag gillar med min kropp

1. De muskler jag har kvar från handbollstiden.
2. Mina ögon.
3. Min vänstra ansiktshalva sedd från sidan.
4. Mitt hårs tjocklek
5. Mitt leende, lol lol

Fem saker jag är stolt över

1. Alla filmer och texter och foton jag står bakom.
2. Att jag inte umgås med människor som gör mig illa på något plan whatsoever.
3. Mina principer.
4. Min fantasi.
5. Faktumet att jag kan ha dåligt samvete och tycka att jag själv gjort fel i denna (enligt mig) annars så själviska värld.

Fem saker jag är tacksam över

1. Min familj, min pojkvän, min underbara systerdotter och mina vänner.
2. Att jag växte upp i en familj där ytlighet inte var det enda viktiga utan där personlighet, trygghet och goda vanor var en del av uppfostran. En familj där alla vi syskon blivit väldigt fördomsfria. Vi är inte homofober, rasister, mobbare etc!!!!!!!
3. Att jag har det välställt och alltid klarar mig trots att jag dumt nog inte alltid varit smart med pengar.
4. Att jag bor i Finland
5. Att jag fått jobba på Fabbes trots att jag varit gnällig ibland, förlåtis.

Och så är jag tacksam över att jag inte längre har det så här stökigt. Det här var tiden då jag ännu var platinoblond

Jag utmanar Malin, Sara, Jennifer, EGOINA och så vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar