17.3.15

Tisdag

Mo. Idag skiner solen och jag har gått vid havet för att bli lugn. Det fungerade. Blir alltid själsligt välmående av att gå vid de fina husen vid stranden och bara njuta. Oberoende väder, faktiskt. Det är något med blåsten kombinerat med mina arbetande ben (?haha) och utsikten. Löv it. Sedan kom jag in och åt en portion mat och nu skall jag göra mig i ordning för att åka på utflykt samt skaffa en cykelkorg.

Saker som har varit/komma skall:
- Jag har piknikkat i Runsala redan
- Jag har fixat min cykel ("jag")
- Nästa vecka blir jag moster
- Jag har börjat med Kayla Itsines-workout routine (bevaaaaaaaaremigväl)

Vad mer? Jag känner mig så välmående just nu. Hela hösten var hemsk och jag mådde så dåligt. Var ensam och arg på allt och alla och såg inget ljus i tunneln. Nu ser jag ljus i tunneln och är glad över att jag är så cool som jag är. Haha, hmm, lol. Jag har känt mig helt värdelös och oduglig men nu börjar jag inse att jag är lika nice som alla andra. Så jag är glad. I feel good.


1 kommentar:

  1. du e cool och nice :) ids int ens tänka något annat! ps. det är skönt att se ljus i tunneln.

    SvaraRadera