20.3.15

Träning

Hej. Om jag skall vara helt genuin så har jag faktiskt inte haft lust att blogga på sistone. Men nu ska jag göra det. Jag har ju börjat med Kaylas träningsrutin, gääääääh..... Vill bara äta mycket mer än kostschemat säger men antar att jag blir van bara första veckan är över. Them workouts går ut på att man har två grupper av övningar. I båda grupperna är det fyra övningar och först gör man den ena gruppen i sju minuter, alla övningarna och så många varv man har tid med. Sedan pausar man i 30-90 sekunder och kör sedan den andra gruppen av övningar likadant. Så pausar man igen och gör det en gång till. Med andra ord fyra sju minuters cirklar. Tre gånger i veckan samt tre dagar 35-45 minuters promenader samt någorlunda strikt kostschema. Hälsosamt men strikt.

Ibland behövs tre-sex kilos hantlar och jag har inga sådana så då får jag helt enkelt köra på annat. Idag blir det två påsar med böcker och alkohol, haha, fem kilo var. På onsdag var det meningen att man skulle kettlebella med en 6-12 kilos kettlebell men jag och systern hade ingen sådan så vi fyllde en sådan där 24-packs alkoholförpackning med allt vi hittade tills det vägde 6,4 kilo. Haha. Kreatiiiivt.








Sådan mat har jag ätit och så ser jag ut efter träningarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar